Categories
Novice

Tabor za vedoželjne učence (5. in 6. razred) – Hodoš

V sredo, 27. 11. 2024, smo se z našimi petošolci in šestošolci po končanem pouku odpravili na Tabor za vedoželjne učence na Hodoš. Tabor, ki je trajal 3 dni (27.–29. 11.), je vodil gospod Darko Hederih. V sklopu različnih delavnic so se učenci seznanili in podrobneje spoznali uganke (anagrame, posetnice) ter kvize, ki so jih poskušali tudi samostojno tvoriti in oblikovati v svoj delovni zvezek, ki so ga dobili ob začetku tabora. Najbolj so uživali v reševanju večernih kvizov, saj so bili oblikovani kot nekakšno tekmovanje, v katerem je pri reševanju zmagal najboljši par. V četrtek, 28. 11., nas je v dopoldanskem času obiskal tudi učitelj Peter Škofič, ki je z učenci izvedel dejavnosti s področja logike. Učencem je pripravil delovne liste, s pomočjo katerih so se seznanili z logično zastavljenimi nalogami, ki so temeljile predvsem na reševanju relijev in futošikov. Tabor je bil organiziran tako, da so učenci imeli kar nekaj prostega časa, ki so ga izkoristili za igranje družabnih iger, igranje nogometa in odbojke na prostem ali le za preprosto druženje, pogovarjanje ter tkanje novih prijateljskih vezi. V četrtek, 28. 11., smo vsi skupaj prosti čas izkoristili za daljši sprehod do Hodoškega jezera in se na tak način še dodatno razgibali ter nadihali svežega zraka neokrnjene narave, ki nas je ves čas preživljanja tabora na Hodošu obdajala. Učenci se na taboru niso urili samo v kvizih, ugankah in logiki, temveč tudi v samostojnosti. Vsako jutro so se namreč samostojno prebudili, uredili in si pripravili zajtrk. Prav tako so po vsakem opravljenem obroku za seboj pospravili, pobrisali mize, oprali posodo, jo pobrisali ter zložili v kuhinjske elemente. Ob večerih so se samostojno pripravili na spanje. Zadnji dan tabora je v dopoldanskem času temeljil na samostojnem ali skupinskem pripravljanju predstavitev o tem, kaj so se učenci na taboru novega naučili. S pomočjo računalnikov so samostojno oblikovali predstavitve in na ta način predstavili svoja na novo pridobljena znanja, ki so jih uporabili na način, da so svojim soudeležencem tabora tudi zastavili podobne miselne naloge, ki so jih spoznali na taboru. Učenci so ves čas tabora zelo lepo sodelovali in bili motivirani za kakršnokoli delo oz. dejavnost. Upoštevali so hišna pravila mladinskega doma Hodoš, v katerem smo bili nastanjeni, posledično je tako naše sobivanje bilo zelo prijetno in poučno.

Orodna vrstica za dostopnost