VKLJUČUJOČA  ŠOLA

O razvojni nalogi

Vključujoča šola – vključujoč fizični prostor je razvojna naloga pod okriljem Zavoda RS za šolstvo in traja 3 leta. Naša šola se je razvojni nalogi pridružila v šolskem letu 2023/24 z namenom nenehnega usposabljanja strokovnih delavcev in stalni strokovni rasti.

NAMEN

Ustvarjanje učinkovitega fizičnega, socialnega, didaktičnega in kurikularnega učnega okolja s sodobnimi pedagoškimi spoznanji.

V okviru razvojne naloge bodo organizirani strokovni pogovori, predstavitve dobrih praks … z naslednjimi dejavnostmi:

  • medsebojno povezovanje strokovnih delavcev pri skupnem razvijanju pedagoške prakse;
  • usklajevanje pedagoških pristopov z individualnimi potrebami in zmožnostmi učenca, ki temeljijo na formativnem spremljanju ter spodbujanju optimalnega razvoja posameznika;
  • vključevanje učencev v učni proces – da se sliši “glas učenca” s spodbujanjem aktivne vloge učencev pri učenju;
  • sooblikovanje učnega procesa z učenci;
  • omogočanje medvrstniškega sodelovalnega učenja;
  • sooblikovanje fizičnega učnega prostora.

CILJ

Ustvariti šolsko okolje, v katerem učenec:

  • rad prihaja k pouku,
  • je radoveden,
  • išče izzive,
  • si upa,
  • predlaga drugačne rešitve in načine učenja,
  • vztraja,
  • postavlja vprašanja,
  • se dobro počuti,
  • je zavzet,
  • v učenju vidi smisel,
  • zaznava osebne in skupne dosežke ter prevzema odgovornost.

Orodna vrstica za dostopnost