Igrali smo se zgodbo “V moji glavi …”

Že četrto leto zapored smo v naši šoli na začetku poletnih počitnic ponudili kvalitetno obliko varstva za učence od 1. do 3. razreda, v trajanju petih dni. Letos smo z ustvarjanjem v različnih dejavnostih raziskovali možgane in pokukali v njihove skrivnosti. Skozi vse dejavnosti nas je tokrat vodila zgodba deklice Lare iz knjige avtorice Helene Kraljič, ki jo tarejo resne skrbi. Zaveda se, da je drugačna kot običajni otroci, njen očka pa pravi, da se v njenih možganih včasih pojavi električni izbruh in pride do kratkega stika. Zato jo skrbi, kako bodo sošolci in učitelji sprejeli njeno drugačnost. Larino stisko smo vsi hitro razumeli, ko smo na svojstven način tudi mi pokukali v naše možgane in spoznavali, kaj zmorejo. Tako smo si v naravoslovnih ustvarjalnicah ustvarili vsak svojo možgansko kapico in označili, kje se nahajajo naši nadzorni centri. Možgane smo poimenovali kar naša nadzorna soba in jih tudi vsako jutro ob prihodu z jogo za možgane prebujali in spodbujali, da bi postali čim bolj aktivni. Naše možgane smo razvijali in spodbujali z različnimi aktivnostmi. V likovnih ustvarjalnicah smo doslikavali svoje portrete in poslikali naš domišljijski svet. Naučili smo se pesmico o tem, zakaj začutimo, da nam “glava postane včasih težka” in s plesom preverili, ali tudi naše gibanje možgani uspešno nadzorujejo. Kaj vse se v možganih dogaja in zakaj so potrebna vsa čustva, smo spoznali v našem šolskem kinu, ko smo si ogledali animirani film Vrvež v moji glavi. Potrebno pa je bilo prej aktivno sodelovati v vseh ustvarjalnicah, da smo si zaslužili plačilo v obliki gumbov, s katerimi smo potem lahko kupili vstopnico za kino, niso pa smele manjkati kokice in sok. Glavne dele možganov in kaj uravnavajo pa smo spoznali v raziskovalnih delavnicah kar v angleškem jeziku in se tako naučili tudi angleških izrazov. Postali pa smo še bolj radovedni. Zanimalo nas je, ali imajo vsa bitja možgane, in to smo tudi preverili. Vsaki ustvarjalni delavnici pa je sledila vsakodnevna vodena športna aktivnost, saj smo se zavedali, da je tudi gibanje zelo pomembno za razvoj naših možganov. Zadnji dan pa smo povabili tudi starše, da prisluhnejo naši zgodbi o možganih, ki smo jo ustvarili v štirih dneh. Marsikaj zanimivega smo jim znali o možganih povedati, jih naučili joge za možgane ter zapeli, zaigrali na instrumente in zaplesali. Izvajalci ustvarjalnic, otroci in starši smo ugotovili, da je program in način izvajanja otrokom všečen in jih pritegne, to potrjuje tudi dejstvo, da se število vključenih otrok vsako leto povečuje. Letos se jih je vključilo kar 26 in kar nekaj učencev je v ustvarjalnicah sodelovalo že tri leta.

Tim za izvedbo Počitniških ustvarjalnic

img_2509_1

Več slik si lahko ogledate s klikom na sliko.